Regulamin

(obowiązuje od dnia 03.01.2022)

Definicje

Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

  1. EasyAction – easyaction Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Zygmunta Vogla 8,  02-963 Warszawa. Zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez SAD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SADOWEGO pod numerem 0000588495, REGON: 363087830, NIP: 9512401764
  2. Klient lub Abonent – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi EasyAction, na podstawie Umowy lub zamierzająca korzystać z Usługi EasyAction, na podstawie Umowy. Klient może mieć status Konsumenta, Przedsiębiorcy, Przedsiębiorcy o prawach konsumenta.
  3. Konsument – osoba fizyczna korzystająca z Usługi EasyAction, na podstawie Umowy, którą zawarła z EasyAction w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Materiały – jakiekolwiek treści, dane, pliki, które są przechowywane i przesyłane w związku z korzystaniem lub podczas korzystania z Usług EasyAction, odniesienia do treści, danych, plików zamieszczanych przez Klienta w związku z korzystaniem lub podczas korzystania z Usług EasyAction.
  5. Modyfikacja Usługi – dokonana przez EasyAction zmiana parametrów Usługi lub Materiałów Klienta; EasyAction jest uprawniony do dokonania Modyfikacji Usługi wyłącznie, gdy wynika to wprost z niniejszego Regulaminu oraz wynika z charakteru realizowanej Usługi lub z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  6. Oprogramowanie – oprogramowanie, które zostało dostarczone przez EasyAction Klientowi niezależnie od sposobu i formy dostarczenia, w tym jego utrwalenie w pamięci urządzenia końcowego Klienta przez pobranie za pośrednictwem Internetu oraz aplikacje dostępne dla Klienta zdalnie, za pośrednictwem Internetu.
  7. Panel Klienta – narzędzie do zarządzania Usługami EasyAction i kontaktu z EasyAction, dostępne po zalogowaniu się przez Klienta na stronie internetowej pod adresem https://planner.videosystems.pl.

 

 

Warunki użytkowania Usług

Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszym Regulaminem („Regulamin”, „Regulamin”) przed skorzystaniem z Usług w szczególności serwisu Anivia pod adresem internetowym https://planer.videosystems.pl

Niniejsze Warunki podlegają i będą interpretowane zgodnie z prawem ​Polskim. Niewykonanie przez nas jakiegokolwiek prawa lub postanowienia niniejszych Warunków nie będzie uważane za zrzeczenie się tych praw. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie niniejszych Warunków zostanie uznane przez sąd za nieważne lub niewykonalne, pozostałe postanowienia niniejszych Warunków pozostaną w mocy. Niniejsze Warunki stanowią całość umowy między nami dotyczącej naszej Usługi i zastępują wszelkie wcześniejsze umowy, które mogliśmy zawrzeć między nami w odniesieniu do Usługi.

 

Ogólne warunki korzystania z Usługi

  1. Twój dostęp do Usługi i korzystanie z niej jest uwarunkowane akceptacją i przestrzeganiem niniejszych Warunków.
  2. Niniejsze Warunki mają zastosowanie do wszystkich użytkowników i innych osób, które uzyskują dostęp do Usługi lub korzystają z niej. Uzyskując dostęp do Usługi lub korzystając z niej, wyrażasz zgodę na przestrzeganie niniejszych Warunków. Jeśli nie zgadzasz się z jakąkolwiek częścią warunków, możesz nie uzyskać dostępu do Usługi.
  3. Klient, w celu korzystania z Usługi, posługuje się hasłem i loginem ustalonym przez Administratora Klienta. Klient jest zobowiązany zapewnić poufność uzyskanego hasła, nie udostępniać hasła osobom trzecim, zabezpieczyć hasło przed dostępem do niego osób trzecich, a także niezwłocznie poinformować EasyAction o każdym przypadku lub podejrzeniu wejścia w posiadanie hasła przez osobę trzecią. Klient ponosi odpowiedzialność za następstwa udostępnienia przez siebie loginu i hasła lub Panelu Klienta osobom trzecim.
  4. Klient przyjmuje do wiadomości, iż wykonywanie przez EasyAction czynności w zakresie wsparcia technicznego wiąże się z koniecznością dostępu do Panelu Klienta. Czynności wymagające dostępu do Panelu Klienta i /lub Materiałów wykonują w imieniu i na rzecz EasyAction osoby wskazane przez EasyAction (pracownicy, współpracownicy) z zachowaniem zasad wynikających z przepisów prawa oraz Umowy pomiędzy Klientem i EasyAction.
  5. W celu zapewnienia świadczenia Usług na najwyższym poziomie oraz mając na względzie chęć oferowania Klientowi najlepszych, dostępnych w danym czasie na rynku rozwiązań, albo gdy jest to podyktowane istotnymi potrzebami organizacyjnymi, EasyAction zastrzega sobie prawo do Modyfikacji Usługi polegającej na przeniesieniu Usług na inne urządzenia fizyczne lub do zmiany lokalizacji urządzeń fizycznych, na których Usługi są utrzymywane, Powyższe uprawnienie nie może naruszać bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych. EasyAction informuje Klientów o zmianach opisanych w tym punkcie tylko jeśli wpływają one na sposób korzystania z Usług przez Klientów, albo jeśli wymóg informacji wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  6. O ile nic innego nie wynika z Regulaminu, albo Umowy pomiędzy EasyAction i Klientem, Klient nie jest uprawniony do udostępniania Usług podmiotom trzecim na podstawie jakiegokolwiek stosunku prawnego, w tym również w ramach stosunku powiernictwa (Nabycie Usługi w imieniu własnym lecz na rzecz osoby trzeciej).
  7. EasyAction nie świadczy Usług, ani też nie prowadzi sprzedaży jakichkolwiek innych produktów na rzecz Konsumentów mających miejsce zamieszkania na terenie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (dalej Zjednoczone Królestwo). EasyAction może udostępniać Klientowi możliwość korzystania z dostarczanych przez strony trzecie usług lub produktów, w tym rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient korzysta z usług lub produktów, w tym rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, stron trzecich zgodnie z zasadami określonymi przez strony trzecie, której EasyAction nie jest stroną.
  8. Możemy natychmiast zakończyć lub zawiesić dostęp do naszej Usługi, bez uprzedniego powiadomienia lub odpowiedzialności, z dowolnego powodu, w tym bez ograniczeń, jeśli naruszysz Warunki Usługi.
  9. Wszystkie postanowienia Warunków, które ze względu na swój charakter powinny pozostać w mocy po rozwiązaniu, w tym między innymi postanowienia dotyczące własności, zrzeczenia się odpowiedzialności z tytułu rękojmi, odszkodowania i ograniczenia odpowiedzialności.

 

Opłaty

Wysokość opłat za Usługi EasyAction wskazana jest w Umowie pomiędzy Klientem i EasyAction. Klient zobowiązuje się do uiszczania opłaty za Usługę przez cały okres obowiązywania Umowy i zgodnie z harmonogramem zawartym w Umowie.

 

Linki do innych witryn internetowych

Nasza Usługa może zawierać łącza do stron internetowych lub usług stron trzecich, które nie są naszą własnością ani nie są przez nas kontrolowane. Nie mamy kontroli nad treścią, polityką prywatności ani praktykami stron internetowych lub usług stron trzecich i nie ponosimy za nie odpowiedzialności.

Ponadto przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się, że ​nie ponosimy odpowiedzialności, bezpośrednio ani pośrednio, za jakiekolwiek szkody lub straty spowodowane lub rzekomo spowodowane przez lub w związku z korzystaniem lub poleganiem na takich treściach, towarach lub usługach dostępnych na lub za pośrednictwem takich witryn internetowych lub usług.

Poniżej znajdują się linki do zewnętrznych dostawców usług internetowych:

Warunki korzystania z usługi YouTube: YouTube Terms of Service

Polityka prywatności Google: Google Privacy policy

Ustawienia zabezpieczeń Google: Google security settings

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z warunkami i polityką prywatności wszelkich powiązanych witryn internetowych lub usług stron trzecich.

Odpowiedzialność.

  1. EasyAction ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów polskiego prawa, treści Regulaminu lub Umowy, odpowiedzialność EasyAction ogranicza się do wysokości straty rzeczywistej i wraz z odpowiedzialnością z tytułu kar umownych nie może w żadnym przypadku przekroczyć kwoty opłaty uiszczonej przez Klienta z tytułu wykonania Usługi, której dotyczy żądanie zapłaty odszkodowania, w ciągu ostatnich 3 miesięcy przed zdarzeniem skutkującym powstaniem szkody.

Ograniczenie odpowiedzialności EasyAction opisane w niniejszym punkcie nie ma zastosowania wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy o prawach konsumenta.

  1. W przypadku, gdy Regulamin lub Umowa przewiduje obowiązek zapłaty przez EasyAction na rzecz Konsumenta lub Przedsiębiorcy o prawach konsumenta kary umownej, Konsument lub Przedsiębiorca o prawach konsumenta jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych w zakresie kwoty przewyższającej wysokość zastrzeżonej kary umownej.

Ograniczenia.

Klient zobowiązuje się do tego, iż:

a) korzystanie przez niego z Usług i Urządzeń EasyAction, w tym rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego stron trzecich, a także treść Materiałów nie będzie naruszać przepisów prawa, ani praw osób trzecich, w tym praw autorskich, praw własności przemysłowej, tajemnicy przedsiębiorstwa, dóbr osobistych,

b) Materiały oraz jakiekolwiek inne treści przesyłane przez niego za pośrednictwem Urządzeń EasyAction nie będą zawierały szkodliwego oprogramowania, które może spowodować wystąpienie zakłócenia lub zagrożenia zakłóceniem w funkcjonowaniu Usług EasyAction i Urządzeń, usług lub produktów, w tym rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego stron trzecich,

c) w ramach korzystania z Usług, Urządzeń, usług lub produktów, w tym rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego stron trzecich nie będzie sprowadzał, przechowywał i udostępniał, a także przesyłał Materiałów, które mogą być szkodliwe dla małoletnich, promujące lub nawołujące do przemocy seksualnej, tortur i nienawiści, w tym nienawiści rasowej, etnicznej, narodowej oraz powszechnie uznane za szkodliwe ze względu na zasady współżycia społecznego, zagrażające zdrowiu lub życiu człowieka, naruszające prywatność, naruszające bezpieczeństwo publiczne, ingerujące w postępowania prowadzone przez uprawnione organy władzy publicznej, promujące nielegalne produkty lub naruszające zakaz handlu produktami, wskazujące metody spowodowania zagrożenia dla bezpieczeństwa funkcjonowania Usług, Urządzeń lub funkcjonowania sieci telekomunikacyjnych, systemów teleinformatycznych osób trzecich,

d) nie będzie używał Usługi, Urządzeń, usług lub produktów, w tym rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego stron trzecich w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem lub w sposób przekraczający parametry techniczne wskazane w Specyfikacji Usługi lub Umowie,

e) nie będzie używał Usługi, Urządzeń, usług lub produktów, w tym rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego stron trzecich w sposób, który może spowodować zakłócenie lub brak lub utrudnienie korzystania z Urządzeń, Usług, usług lub produktów, w tym rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego stron trzecich dla Klienta lub osób trzecich,

f) nie będzie korzystać z nazwy EasyAction, Anivia, jak również pozostałych nazw i oznaczeń indywidualizujących EasyAction lub Usługi EasyAction, bez uprzednio wyrażonej pisemnej zgody EasyAction,

g) w ramach korzystania z Usług nie będzie umieszczał na serwerze elementów wykorzystywanych przez inne serwisy/portale/blogi/sklepy internetowe, które nie są utrzymywane na serwerach EasyAction.

W przypadku, gdy Klient naruszy zobowiązania, o których mowa w punkcie powyżej:

a) gdy osoba trzecia wystąpi z roszczeniem wobec EasyAction w związku z powyższymi naruszeniami, Klient jest zobowiązany pokryć poniesioną w związku z tym przez EasyAction szkodę oraz niezbędne i obiektywnie uzasadnione koszty poniesione w związku z obroną interesu EasyAction, przy czym w pierwszej kolejności Klient jest zobowiązany podjąć wszelkie działania i dokonać wszelkich starań, aby zwolnić EasyAction z roszczeń zgłoszonych wobec EasyAction w związku z powyższymi naruszeniami, tudzież doprowadzić do ich wycofania lub wstąpienia Klienta w miejsce lub obok EasyAction do toczącego się sporu, o ile którakolwiek z tych czynności będzie prawnie dopuszczalna. Wszelkie koszty związane z podejmowaniem czynności wskazanych w zdaniu poprzednim, będą podejmowane przez Klienta na jego wyłączny koszt,

b) w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia o naruszeniach opisanych w punkcie powyzej, EasyAction jest uprawnione do uniemożliwienia dostępu do Materiałów osobom trzecim,

c) w razie otrzymania lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o dokonaniu naruszeń opisanych w punkcie powyżej, EasyAction jest uprawnione do uniemożliwienia dostępu do Materiałów osobom trzecim po zawiadomieniu Klienta o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Materiałów,

d) EasyAction uprawnione jest do Zawieszenia świadczenia Usługi lub Ograniczenia świadczenia Usługi albo do Modyfikacji Usługi w niezbędnym zakresie (w tym – modyfikacji Materiałów Klienta – zmiana nazwy pliku, modyfikacja treści pliku, usunięcie pliku, ograniczenie zakresu Materiałów objętych kopią zapasową – o ile Specyfikacja Usługi przewiduje obowiązek sporządzania kopii zapasowych przez EasyAction itp.) – po zawiadomieniu Klienta o zamiarze Zawieszenia świadczenia Usługi EasyAction,

 

Obowiązywanie Umowy.

1) Umowa zawierana jest na czas oznaczony, obejmujący Okres Trwania Umowy wskazany w Umowie. Warunki realizacji Usług regulują szczegółowe zapisy w Umowie.

2) EasyAction ma prawo rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy:

a) świadczenie Usługi stało się niemożliwe z przyczyn obiektywnie uzasadnionych; w szczególności dotyczy to sytuacji, gdy w warunkach opisanych w Regulamie lub Umowie dochodzi do Modyfikacji Usługi w taki sposób, że dalsze korzystanie z Usługi wymaga dokonania przez Klienta określonych czynności, w tym – na przykład zmiany ustawień sprzętowych, instalacji nowego oprogramowania, modyfikacji lub wymiany urządzenia fizycznego, przy pomocy którego Klient korzysta z Usługi – a Klient nie wykonana tych czynności;

b) EasyAction jest uprawniony do rozwiązania umowy z powodu zmiany parametrów Usługi, jeśli (1) zmiana parametrów Usługi jest niezbędna dla zapewnienia możliwości świadczenia Usługi lub dla zapewnienia możliwości świadczenia Usługi na poziomie nie niższym od dotychczasowego oraz (2) EasyAction uprzednio powiadomi Klienta o tym, że dla zachowania przez Klienta możliwości korzystania z Usługi, konieczne jest dokonanie przez Klienta określonych w zawiadomieniu czynności oraz określi termin, nie krótszy niż 14 dni, po upływie którego korzystanie z Usługi może być niemożliwe w razie braku dokonania tych czynności, a Klient we wskazanym terminie czynności tych nie dokona;

c) świadczenie Usługi EasyAction stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie stron trzecich, które uczestniczyły w świadczeniu Usługi EasyAction w szczególności serwisów internetowych Facebook oraz Youtube (Google)

d) świadczenie Usługi EasyAction stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie podwykonawcy EasyAction, który uczestniczył w świadczeniu Usługi EasyAction

e) świadczenie Usługi EasyAction stało się niemożliwe w skutek zakończenia współpracy z stroną trzecią EasyAction, która uczestniczyła w świadczeniu Usługi EasyAction,

f) EasyAction zakończy lub zawiesi działalność gospodarczą w całości lub w części niezbędnej dla wykonywania Umowy,

g) wobec EasyAction zostanie złożony wniosek w przedmiocie ogłoszenia upadłości lub EasyAction zostanie postawiona w stan likwidacji,

h) Klient naruszy zobowiązania, o których mowa w Regulaminie i Warunkach korzystania z Usług,

i) zachodzi uzasadniona obawa, iż Klient naruszy zobowiązania, o których mowa w punkcie powyżej, (np. uprzednio Klient osobiście, albo wspólnie z innymi podmiotami, albo za pośrednictwem innych podmiotów, korzystał z Usługi EasyAction w sposób skutkujący naruszeniami, o których mowa w Regulaminie i Warunkach korzystania z Usług).

j) dojdzie do rażącego naruszenia przez Klienta zasad współżycia społecznego lub naruszenia dóbr osobistych

 

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta jest uprawniony do odstąpienia od Umowy na zasadach opisanych w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz w Umowie.
  2. Z dniem rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy dotyczącej danej Usługi EasyAction Klient zostanie pozbawiony możliwości korzystania z tej Usługi oraz dostępu do Materiałów i danych zgromadzonych w ramach tej Usługi, które są usuwane.
  3. Z zastrzeżeniem zdania ostatniego, w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia wszystkich Umów zawartych przez Klienta, Klient może złożyć EasyAction oświadczenie o braku zamiaru dalszego korzystania z Panelu Klienta. Złożenie takiego oświadczenia powoduje wygaśniecie stosunku prawnego, na podstawie którego Klient uzyskuje stały dostęp do Panelu Klienta. W takim przypadku Klient zostanie pozbawiony dostępu do Panelu Klienta, a zawarcie z EasyAction w przyszłości umowy będzie wymagało założenia nowego Panelu Klienta. EasyAction po rozwiązaniu stosunku, na podstawie którego Klient uzyskuje stały dostęp do Panelu Klienta, jest uprawnione do dalszego przetwarzania danych osobowych Klienta oraz danych dotyczących jego Usług w zakresie przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawa, w tym w celu dochodzenia roszczeń z zawartych Umów, wykonania ciążących na EasyAction obowiązków przewidzianych w przepisach prawa dotyczących w szczególności zobowiązań podatkowych. Pozbawienie Klienta dostępu do Panelu Klienta nie narusza praw Klienta przewidzianych w przepisach wskazanych w poniżej.

 

Prywatność oraz ochrona danych osobowych.

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest EasyAction.
  2. EasyAction przetwarza dane osobowe Klienta tylko w zakresie koniecznym do realizacji Usługi EasyAction, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz w przepisach prawa polskiego dotyczących ochrony danych osobowych.
  3. Szczegółowe regulacje dotyczące zasad i procedur związanych z przetwarzaniem danych zawarte są w Umowie Klienta.

 

Postępowanie reklamacyjne.

  1. W związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi EasyAction, Klient może złożyć reklamację.
  2. Reklamacja powinna zawierać;

a) wskazanie Klienta w sposób umożliwiający jego identyfikację,

b) wskazanie nazwy Usługi home.pl, której reklamacja dotyczy,

c) przedmiot reklamacji,

d) okoliczności uzasadniające reklamację,

e) wskazanie żądania,

f) jeśli Klient chce, aby korespondencja EasyAction w sprawie reklamacji była wysyłana do niego na inny adres e-mail niż wskazany w Umowie – wyraźne żądanie by rozstrzygnięcie reklamacji wraz z uzasadnieniem lub inne informacje związane z reklamacją były przesyłane na ten inny adres email oraz wskazanie tego adresu.

 

  1. Reklamacja powinna zostać wysłana na piśmie w formie papierowej – na adres EasyAction wskazany w Regulaminie/Umowie lub w formie elektronicznej – na adres poczty elektronicznej wskazany przez EasyAction jako adres do kontaktu.
  2. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera elementów określonych w punkcie 50 powyżej, Klient zostanie wezwany do uzupełnienia braków reklamacji.
  3. Z zastrzeżeniem zdania drugiego, reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez EasyAction. Reklamacja złożona przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta, dotycząca Usługi EasyAction, polegającej na wykonaniu dzieła w rozumieniu Kodeksu cywilnego lub sprzedaży rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez EasyAction. Okresu uzupełnienia reklamacji przez Klienta nie wlicza się do terminu jej rozpatrzenia.
  4. Rozstrzygnięcie reklamacji wraz z uzasadnieniem lub inne informacje związane z reklamacją będą przesyłane Klientowi na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w Umowie jako adres email do kontaktu, chyba że Klient w reklamacji wyraźnie zażąda przesyłania korespondencji w sprawie reklamacji na inny adres i wskaże ten adres.

 

Zmiany Warunków

Zastrzegamy sobie prawo, według własnego uznania, do modyfikowania lub zastępowania niniejszych Warunków w dowolnym momencie. Jeśli zmiana jest istotna, postaramy się powiadomić o niej z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem przed wejściem w życie nowych warunków. Co stanowi istotną zmianę, zostanie ustalone według naszego wyłącznego uznania. Kontynuując dostęp do naszej Usługi lub korzystanie z niej po wejściu w życie tych zmian, wyrażasz zgodę na związanie się zmienionymi warunkami. Jeśli nie zgadzasz się z nowymi warunkami, zaprzestań korzystania z Usługi.

 

Pozostałe postanowienia.

  1. EasyAction zastrzega sobie prawo wydawania odrębnych regulaminów, w szczególności Warunków Promocji, odrębnych regulaminów dla poszczególnych Usług lub regulaminów dla poszczególnych rodzajów płatności za Usługi oraz prawo zmiany Regulaminu lub uchylenia Regulaminu z jednoczesnym wprowadzeniem nowego regulaminu, z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
  2. Informacja o zmianach Regulaminu, uchyleniu Regulaminu z jednoczesnym wprowadzeniem nowego regulaminu oraz wydaniu odrębnych regulaminów zostanie przesłana Klientowi pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta jako adres do kontaktu.
  3. Zmiany Regulaminu, nowy regulamin wprowadzony w miejsce uchylonego Regulaminu oraz odrębne regulaminy zostaną dodatkowo opublikowane na stronie internetowej EasyAction.
  4. Zmiany Regulaminu, odrębne regulaminy, nowy regulamin wprowadzony w miejsce uchylonego Regulaminu wchodzą w życie nie wcześniej niż z dniem ich wprowadzenia do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, aby Klient mógł zapoznać się z ich treścią. Jeżeli zmiany Regulaminu, albo nowy regulamin wprowadzony w miejsce uchylonego Regulaminu będą miały zastosowanie do umów trwających w momencie ich wejścia w życie, wówczas wchodzą one w życie po upływie 14 dni od dnia wprowadzenia ich do środka komunikacji elektronicznej
  5. Jeżeli zmiany Regulaminu, albo nowy regulamin wprowadzony w miejsce uchylonego Regulaminu będą miały zastosowanie do umów trwających w momencie ich wejścia w życie, wówczas Strony przyjmują, że Klient zaakceptował zmiany Regulaminu, nowy regulamin wprowadzony w miejsce uchylonego Regulaminu, jeżeli nie wypowiedział Umowy do upływu okresu 14-dniowego wskazanego powyżej. Jeżeli wypowiadana Umowa przewiduje dłuższy okres wypowiedzenia, wówczas stosuje się ten dłuższy okres. Uprawnienie do wypowiedzenia Umowy nie przysługuje w przypadku, gdy zmiana Regulaminu lub zmiana wynikająca z nowego regulaminu wprowadzonego w miejsce uchylonego Regulaminu nie ma zastosowania do Umów trwających w dacie wejścia w życie zmiany/nowego Regulaminu, lub dotyczy Usługi, której nie obejmuje Umowa, i z której nie korzysta Klient lub wprowadzenia nowej Usługi EasyAction.
  6. Do oceny praw i obowiązków EasyAction oraz Klienta, a także w sprawach nieuregulowanych Regulaminem lub Umową stosuje się prawo polskie.
  7. Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw Konsumenta lub Przedsiębiorcy o prawach konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa, które znajdują zastosowanie przed postanowieniami Regulaminu.
  8. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez zgłoszenie się do organizacji konsumenckich (Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie, Miejski lub Powiatowy Rzecznik Konsumenta).
  9. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów dotyczących Umów zawartych pomiędzy EasyAction a Klientem jest sąd właściwy dla siedziby EasyAction. Zapis nie dotyczy rozstrzygania sporów z Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta. O ile z Regulaminu lub Umowy lub z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie wynika nic innego, jakakolwiek korespondencja EasyAction kierowana do Klienta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres e-mail wskazany przez Klienta
  10. Postanowienia powyższe nie wyłączają możliwości doręczenia korespondencji w inny sposób, w tym w szczególności listem poleconym.
  11.  Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.01.2022. Regulamin ma zastosowanie do Umów zawieranych pomiędzy EasyAction a Klientami po dniu jego wejścia w życie.